6 Aralık 2014 Cumartesi

başlık bulmayı sevmiyorum ki ben


değişik bir konsept yapayım dedim ne düşünüyorsam, aklıma ne geliyorsa onu yazacağım bugün. hiç bir düzen yok, tema yok. yani böyle ilginçli bi şey de olabilir saçma da henüz net bir fikrim yok açıkçası eğer orda okuyan birileri varsa yorumu sizlere bırakıyorum.


ya o kadar artistlik yaptım aklıma geleni yazacağım falan ama aklıma bi şey gelmedi iyi mi, yatıp uyusam mı ki saat de iyice geç oldu. güzel miydi bugün bilmiyorum, yeni insanlarla tanışmak güzel falan da ama samimiyetinden emin olamıyorsun ya orası kötü işte ya. yani ne bileyim bi insan neden ve nasıl herkesle samimi olur ki veya samimi olmak ister ki? ben de tam zıttıyım işte. umrumda değil ki benim diğer insanlar. gerçekten inandıkların neyine yetmiyor? yetmez, nası yetsin ki zaten. kime ne yetmiş bu hayatta? milyon dolarlar mı yetmiş, kıtalara yayılmış topraklar mı yetmiş? gri gandalf'a griliği yetmiş mi ki ak olmuş. gandalf nerden çıktı şimdi ya? yetmiyor yani abi hiçbi şey. hep fazlasını istiyosun istediğini alamadığıın sürece onların esiri olarak yaşıyorsun şimdi imagine tamam mı? hayal ediyosun dimi? şeyi yani nası diyim mesela ne bileyim eğer sen yapmak istediğin her şeyi yaptıysan seni ne kısıtlayabilir ki? kısıtlanmak için. canım sıkıldı ya. sürekli sekme değiştiriyorum sen değiştirme ama bi şey anlatıyoruz şurda. bi baştan okuyayım nası gidiyo. üste başlık bulmayı sevmiyorum yazmışım puhaha nası yalan söylüyorum. var ya ben bi başlık bulurum of of of. kısıtlanmak diyordum. yapmak istediğin şeylerden seni alıkoyuyorlarsa bu kısıtlanmaktır. e sen yapmak istediklerini zaten yaptıktan sonra nası kısıtlasınlar ki. NASIL NASIL NASIL :(( pişman olmak da çok saçma geliyo zaten bana. yani sinirli bi anında birisine bir şey dersin üzersin onu falan lavuğun tekisin çünkü yapıcaksın böyle şeyler illaki sonra bi de kendin üzülürsün falan bi de tripliyse piiiy. ay kıyamam ben sana yaaa. yine koptum konudan ya bu pişmanlıktan bahsetmiyorum. verdiğin karar doğru ya da yanlış senin kararın. neyse sıkıldım ben ya.

böyle değişik, biraz garip bi şey oldu. umarım beğenirsiniz yani umrumda aslında umursamaz adam profili çizdim ama beğenin bence yani her insan beğenilmek ister durun gitmeden bununla ilgili sebo reyizin(sabahattin ali) kurtarılamayan şaheserini ateşleyeyim size de okuyup kültürlenin azıcık yani bu da biraz özür gibi bi şey oldu benim boş laflarımdan sonra dengeyi kurabilmeniz için. bir sonraki ne deniyo bu yazdığıma ya onda görüşmek dileğiyle. esen kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder