3 Aralık 2014 Çarşamba

What If- Türkçe ismiyle "Ya aşksa" ya da öyle bir şey.

ilk blog yazılarımızdan biri olmasından mütevellit bu sıralardaki en gözde filmlerimden birini değerlendirmek istiyorum.

biraz spoiler gibi olacak ama aklı başında bir film izleyicisi iseniz eğer zaten  filmin fragmanını izleyip de sonunu tahmin edebilirsiniz.
bu filmde baş roldeki abimiz harry potter'daki harry şimdi internetten tam ismine baktım daniel radcliffe imiş, sizin o harry potter'da harikalar yaratan abiniz(wallace) bu filmde bir kızdan hoşlanıyor(chantry) ama bu kızın baya geçmişi olan ciddi bir ilişkisi var, şimdi heri potır yapınca normal bayrampaşa'dan selim yapınca kötü oluyor değil mi, işte bu filmde bu çocuk bu kızla yakınlaşıp arkadaş oluyor, bilirsiniz kızlar ile olan arkadaşlık için güzel bir söz vardır da neyse diyorum.
bu kız buna sevgilisi olduğunu söyleyince "tabii arkadaşta kalabiliriz cnm .s" diyor ve arkadaşça takılıyorlar bir müddet.
tabii buraya kadar her şey normal bizim türk halkı filmin bu kısmına kadar normal karşılıyor, ne demek tabii ki sevgilimin erkek arkadaşları olabilir gözüyle izliyor (bkz: ben) filmin sonunda aynı soğukkanlılığı gösteren yoktur tabii ki. sonucunda hoşlandığı kızın sevgilisi bu bizim heri'nin niyetini anlıyor tabii, ama filmin senaristi bunu dinler mi hemen bu adamın önemli bir iş icabı dublin'e gitmesi gerekiyor...
sonrasında ne mi oluyor onuda film'i izleyip  görün bence,filmde de istanbul isminin geçmesi de göğsümü kabartan farklı bir olaydı.
film analizimizi bitirdiğimize göre bu filmden çıkarmamız gereken dersleri sayıyorum.
-beyler etrafımız bu gibi adamlarla dolu sakın sakınnn.
-sakın önemli bir iş için dublin'e gitmeyin kız kötü şeyler yapıyor.
-filmi izlerken ki normal karşılayan tavrınızı böyle bir olay yaşarsanız da koruyun..
-kızlarla arkadaş olunmasıyla ilgili malum söz, o işi deneyip başaramayan bir loser'ın sözüdür kanmayın.

bu blogdaki yayında ve yapımda emeği geçen herkese, yazımı yazarken arka planda bana şarkılarıyla eşlik eden sayın mehmet erdem'e çok teşekkürlerimi iletiyorum, ay lav yu hoçam.



What İf-2013
İMDb- 6,9
Tür-Romantik Komedi


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder