17 Aralık 2014 Çarşamba

Sudan Korkmak

Başlığın adı çok mu acayip oldu ne, evet bazen korkuyorum ben sudan, ıslanmaktan,arınmaktan neydi bunun sebebi senle olan her şeyden arınma korkum mu, senle, senin gibi, sana bağlı, her şeyden arınma korkusu mu ? yoksa açık yaralarımın ağrıması tedirginliğimi senle olan ?  bu yazı bir nevi alkolikken yazılan yazılan yazılar tadında sayın okuyucular.


Hatta tam sarhoş muhabbeti olsun mu "kardeşim bak ne demiş Atilla İlhan"


"sen söyle serseriler kralı istanbul

sen söyle iki gözüm

hangi merhem çâredir şu bizim yaramıza"



Bunu demiş tam olarak, açık yaralarımızın kapanmaması durumu, hangi merhemin çare olacağı durumu.


Atilla İlhan romantizmini geçtim, ne kadar bu güzellikleri okusan etsen boş içindeki güzellikler sağır ve dilsiz olduktan sonra.Sudan korkan gözlerim ve bedenimle bunları yazdım ben sana hemde daha sonra bunları okuyunca utanacağımı daha da korkacağımı bilerek ve hissederek, daha anlamlısı olamazdı sanırım... 


bu yazı tüm sahipsiz aşklarıma gelsin.





bu yazımda gerek şiirleriyle gerek bana verdiği ilham kaynağından ötürü Atilla İlhan'ı saygı ve sevgiyle anıyoruz.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder