21 Aralık 2014 Pazar

Ben bu yazıyı sana yazdım.

Bu yazım küçük yaşlardaki ben'de başlıyor, evet evet küçük yaşlardaki ben.
Bu yazı, sevginin bünyede henüz masum olduğu yaşlarda saf, temiz ve bir o kadarda salak olduğu.
Uyuyordum herkes gibi sıklıkla, şimdiki gibi aniden uyanmama sebep olacak şeyler yoktu hayatımda olabilecek en korkunç en ani şeyim yalnız kalmak olurdu, şimdi her ne kadar alışsam da.

Sonra biraz büyüdüm, küçük küçük heveslerim oldu, platonik baharlar misali bu cümle çok saçma olsa da.


Sonra büyüdük rolleri değiştik sen uykuya, hayallere daldın, hiçte uyanmaya niyetin olmadan.
Fark etmeden çok şey değişti hiçbir şey değişmese de sen değiştin öncelikle...Uyurken hem de.


Çok geç anladım, henüz uykudasın kadın ölünce uyanacaksın.





Bu yazımda bana ilham veren  sarışın ilham meleklerime çok teşekkür ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder